Forumbulteni.Com     forum  

Geri Git   Forumbulteni.Com > >
Yardım Topluluk Ajanda Bugünki Mesajlar Ara

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 13.Ocak.2019, 20:39
Clove Clove isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Moderator
 
Üyelik tarihi: 13.Ocak.2019
Mesajlar: 1,600
Standart Turkcell Global Bilgi üçüncü kez dünyanın en iyisi

Turkcell Global Bilgi üçüncü kez dünyanın en iyisi <br /> <br /> <br />Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en aka organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2012 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı”kategorisinde dünya birincisi olurken; “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde ise dünya ikinciliği elde etti.<br /> <br />Turkcell Global Bilgi bu organizasyonda 2011 yılında “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ve “En İyi Performans Gelişimi Programı” kategorilerinde de dünya birincisi olmuştu. Böylece Turkcell Global Bilgi son iki yıl içerisinde üçüncü kez dünya şampiyonu olarak Türkiye’nin sektör adına gururu oldu. <br /> <br />Türkiye’nin ?ef müşteri ilişkileri idare merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “2012 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde dünya birincisi olurken, “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde de dünya ikinciliğini elde etti. 2 Kasım 2012 Cuma gecesi ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen mükafat töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için yarıştı. <br /> <br />Bahadır Pekkan: “Dünya standartlarında bir çağrı merkeziyiz”<br />Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan mevzu, bahis ile ilgili yaptığı açıklamada; “Kurulduğumuz günden bu yana sektörümüzü ilgilendiren birçok alanda mühim başarılara imza attık ve bu başarılarımızı hem vatan içinde hem vatan dışında aldığımız bir çok ödülle taçlandırdık. Çağrı merkezi sektörü için dünyanın bu en prestijli yarışma organizasyonundan biri olan “ContactCenterWorld“un dünya finallerinde aldığımız “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı”kategorisindeki dünya birinciliği ve “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisindeki dünya ikinciliği ödülleri hem şirketimiz hem de ülkemiz adına gurur verici. Yüzde 45 pazar payıyla Türkiye’nin ?ef müşteri ilişkileri idare merkezi olarak vatan içi ve vatan dışında yekün 18 lokasyonda, 10.000 çalışanımızla aynı kararlılık, cesaret ve yenilikçi anlayışla Türkiye’ye ve müşterilerimize hizmet etmeye devam edeceğiz.” dedi.<br /> <br />Müşteri memnuniyeti için en kaliteli hizmet<br />Turkcell Global Bilgi, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisindeki dünya birinciliği ödülünü, ÇSGB, İŞKUR ve SGK kurumlarının yaklaşık 300 hizmetinin entegre bir şekilde 7/24 sunulduğu Çalışma ve Sosyal Emniyet İletişim Merkezi ALO 170 ile aldı. Karaman’da yüzde 50’si engelli olmak üzere 100, Şanlıurfa’da ise yüzde 75’i kadın olmak üzere 200 kişi ile hizmet veren merkezler, ilk temasta ‡’lik yüksek çözüm oranı ve müşteri memnuniyeti ile misal halk projesi olarak gösterildi. Ayrıca Çalışma ve Sosyal Emniyet İletişim Merkezi, memleket ekonomisine bir yılda milyonlarca TL katkı sağladı. ALO 170 kayıt dışı istihdam ile mücadelede hedefe ulaşmada devlet ve vatandaş arasındaki en etkili kanal oldu.<br /> <br />Turkcell Global Bilgi bir diğer ödülünü ise dünyada misal gösterilen Ses Tanıma Teknolojisi ile “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” dalında aldı. Turkcell Global Bilgi, bu teknoloji ile aboneler için teyit ve kimlik doğrulaması gerektiren konularda, ebeveyn kızlık soyadı gibi ek sorulara gerek kalmadan yönlendirme sağlayarak, teyit süresini ortalama 5 saniyeye indiriyor. Ses Tanıma teknolojisi ile kullanıcılar sesin, parmak izi ile yakalanan emniyet düzeyinin de üzerinde olan taklit edilemez ve kişiye hususi biyometrik özellikleri sayesinde işlemlerini, geleneksel şifreleme yöntemlerine göre çok daha güvenli bir şekilde gerçekleştiriyorlar.<br /> <br />Her yıl dünyada ilk üçe girmeyi başaran Turkcell Global Bilgi, geçen yıl ContactCenterWorld’un “2011 Top Ranking Performers” ödüllerinde “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçilmiş, ayrıca tekrar aynı yarışmada “En İyi Performans Gelişimi Programı” kategorisinde de dünya birinciliğini elde etmişti.<br /> <br />ContactCenterworld “Top Ranking Performers” hakkında <br />Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en aka organizasyonu olan “ContactCenterWorld”un, sektörün en iyilerini belirlemek üzere düzenlediği yarışmanın dünya finalleri “Top Ranking Performers” olarak adlandırılıyor. <br /> <br />Contactcenterworld her yıl, dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere iki aşamalı bir yarışma gerçekleştiriyor. Dünyayı AMERICAS, APAC ve EMEA olmak üzere üç ayrı bölgeye ayıran Contactcenterworld.com, birinci aşama olan kıta finallerinde bölgelerin en iyi çağrı merkezlerini belirliyor. Kıta finallerinden başarıyla çıkan çağrı merkezleri de, dünya finallerinde 9 ayrı kategoride “dünyanın en iyisi” olmak üzere mücadele ediyor. Dünyanın en prestijli organizasyonlarından biri olarak görülen yarışmaya, her yıl binin üzerinde firma katılıyor.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
bilgi, global, kez, turkcell, üçüncü


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:47.


Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO v2.0.36 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
ankara escort ankara escort ankara escort çankaya escort ankara otele gelen escort eryaman escort eryaman escort ankara escort eryaman escort kızılay escort escort ankara çankaya escort kızılay escort ankara eskort Antalya Seo tesbih
escort bayan mersin escort alanya eskort