Forumbulteni.Com     forum  

Geri Git   Forumbulteni.Com > >
Yardım Topluluk Ajanda Bugünki Mesajlar Ara

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 13.Ocak.2019, 20:40
Clove Clove isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Moderator
 
Üyelik tarihi: 13.Ocak.2019
Mesajlar: 1,600
Standart Avea Telesekreter, vea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!

<b>Avea Telesekreter, vea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!</b><br /> <br /> <br /> <br />Sekreteriniz telefonunuza baksın, siz keyfinize bakın… Avea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!<br />Telesekreter<br />Servis Bilgisi<br />Telesekreter, cep telefonunuzu cevaplayamadığınızda ya da cevaplamak istemediğinizde size gelen mühim mesajları kaçırmamanızı sağlayan Avea servisidir.<br />Kullanımı çok kolaydır. İster faturalı, ister faturasız hat abonesi olun, Avea Telesekreter servisi abonelik ücreti gerektirmeden, haftanın 7 günü, günün 24 saati aktiftir. Böylece, telefonunuz kapalı olduğunda, arayan kişi size ulaşamadığında ya da cep telefonunuz yan?t vermediğinde, çağrılar otomatik olarak telesekretere yönlenir.<br />Detaylar<br />Bilmeniz Gerekenler<br />Avea hatları, müşterilerimizin isteği dışında otomatik olarak telesekreter servisine tanımlı değildir. Müşterilerimiz, telesekreter servisinden kendi talepleri doğrultusunda yararlanabilmektedirler.<br />Telesekreter servisini devreye almak / devreden çıkarmak için, telefonda lüzumlu kodlamaların yapılması ya da telefonun menüsünden ilgili göstergelerin takip edilmesi yeterlidir.<br />Mesaj Dinleme<br />Telesekreterinize yurtiçi ve yurtdışından aşağıdaki yollarla ulaşabilirsiniz:<br />Avea hattınızla<br />Diğer bir Avea hattıyla<br />Sabit hatla ya da diğer bir GSM hattıyla<br />Unutmayın!<br />Telesekreteriniz günde en çok 12 mesaj kaydı alabilir.<br />Mesajlar kaydedildikten sonra 24 saate kadar dinlenebilir.<br />Kendi Avea hattınızla<br />Yurtiçinden:<br />Telesekreterinize vatan içinden ulaşmanız çok kolay.<br />1. Cep telefonunuzdan “999“u arayın.<br />2. Mesajınızı dinleyin.<br />Yurtdışından:<br />Telesekreter mesajlarınıza, vatan dışında olsanız da, kolay bir işlem yaparak kolaylıkla ulaşabilirsiniz.<br />1. “ 90 555 1 999999“u çevirin.<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp telesekreter şifrenizi girin ve yine “#” tuşlayın.<br />Diğer bir Avea hattıyla<br />Mesajlarınızı Avea hatta sahip başka bir cep telefonunu kullanarak da dinleyebilirsiniz.<br />Yurtiçinden:<br />1. Avea hattı cerrah kodunuzu girin. (0555)<br />2. “0” ve 7 haneli Avea numaranızı tuşlayın.<br />Örnek: 0555 0 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine “#” tuşlayın.<br />Yurtdışından:<br />1. “ 90 555 1 999999“u çevirin.<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine “#” tuşlayın. <br />Sabit hatla ya da diğer bir GSM hattıyla:<br /> <br />Yurtiçinden:<br />1. &quot;0 555 1 999999&quot;u çevirin&quot;.<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 555 1234567<br />Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için:<br />3. &quot;#&quot;i tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine &quot;#&quot;i tuşlayın. <br />Yurtdışından:<br />1.&quot; 90 555 1 999999&quot;u çevirin<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için:<br />3. &quot;#&quot;i tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine &quot;#&quot;i tuşlayın.<br />Şifre Değiştirme<br />Şifreniz, telesekreter servisiniz devreye alındığında SMS ile telefonunuza gelir. Şifre degişikliği için veya şifrenizi unuttuğunuzda 999'u arayarak yeni şifrenizi alabilirsiniz.<br />Başkalarının telesekreterinize girmesini engellemek için, telesekretere giriş şifrenizi en kısa zamanda değiştirmeniz gerekir. Bunun için aşağıdaki kolay aşamaları takip etmeniz yeterli: <br /> <br />Şifre Değiştirme<br />999’u çevirerek telesekretere bağlanın. <br />Bağlandıktan sonra, aşağıdaki tuşlara basın:<br />( 4 ) kişisel ayarlar menüsü<br />( 2 ) kişisel seçenekleri değiştir<br />( 1 ) telesekreter şifresini değiştir<br />Bu noktada, dört haneli yeni şifrenizi girin ve “#” tuşlayın.<br />Devreye Alma / Çıkarma<br /> <br />Telesekreter servisinden yararlanmak için, aşağıdaki dört alternatiften birini seçebilirsiniz. Telesekreter’i devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz ya da menüden göstergeleri takip etmeniz yeterli. Alternatifler arası geçiş yapmanız için; öncelikle geçerli olan senaryoyu iptal etmeniz ve yeni senaryo aktivasyonunu gerçekleştirmeniz gereklidir. <br />1. Her durumda: Çağrılar, müşterilerimizin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan telesekretere yönlenir.<br />Devreye sokma **21*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #21# Gönder<br />Durum kontrolü *#21# Gönder<br />2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, müşterilerimizin telefonla görüşüyor olması halinde telesekretere yönlenir. Bu işlemin kullanılabilmesi için, çağrı bekletme servisinin kapalı olması gerekmektedir. <br />Devreye sokma **67*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #67# Gönder<br />Durum kontrolü *#67# Gönder<br />3. Aranan numaranin yan?t vermemesi durumunda: Bu hizmetle, müşterilerimiz yan?t vermediğinde, çağrılar doğrudan telesekretere yönlenir. <br />Devreye sokma **61*999# Gönder<br />Devreden çikarma # #61# Gönder<br />Durum kontrolü *#61# Gönder<br />Telesekretere yönlendirme süresi ayarı: **61*999** Belirlenen Süre (saniye sayısı) #Gönder<br />Çağrıları telesekretere yönlendirme süresi, standart olarak 20 saniyedir. Müşterilerimizin isteğine göre, bu süre 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede müşterilerimiz telefonuna yan?t verebilir, vermemesi halinde telesekreter devreye girer.<br />4. Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan telesekretere yönlenir.<br />Devreye sokma **62*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #62# Gönder<br />Durum kontrolü *#62# Gönder<br /> <br /> <br />Ücretlendirme<br />Telesekreterin devreye alınması, devreden çıkarılması ve vaziyet kontrolünün yapılması ücretsizdir.<br /> <br />Kendi Avea hattınızdan ve diğer Avea hatlarından 999'u arayarak Telesekreter mesajlarını vatan içinden dinleme ücretsizdir.<br /> <br />Yurt dışından 905551999999’u çevirerek yapılan telesekreter mesajlarını dinleme özelliği ise uluslararası standart dolaşım tarifeleri üzerinden ücretlendirilmeye devam edecektir.
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
avea, herkesin, size, telesekreter, vea


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 09:25.


mersin escort alanya eskort