Avea Telesekreter, vea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!
<b>Avea Telesekreter, vea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!</b><br /> <br /> <br /> <br />Sekreteriniz telefonunuza baksın, siz keyfinize bakın… Avea size herkesin, her koşulda ulaşmasını sağlasın!<br />Telesekreter<br />Servis Bilgisi<br />Telesekreter, cep telefonunuzu cevaplayamadığınızda ya da cevaplamak istemediğinizde size gelen mühim mesajları kaçırmamanızı sağlayan Avea servisidir.<br />Kullanımı çok kolaydır. İster faturalı, ister faturasız hat abonesi olun, Avea Telesekreter servisi abonelik ücreti gerektirmeden, haftanın 7 günü, günün 24 saati aktiftir. Böylece, telefonunuz kapalı olduğunda, arayan kişi size ulaşamadığında ya da cep telefonunuz yan?t vermediğinde, çağrılar otomatik olarak telesekretere yönlenir.<br />Detaylar<br />Bilmeniz Gerekenler<br />Avea hatları, müşterilerimizin isteği dışında otomatik olarak telesekreter servisine tanımlı değildir. Müşterilerimiz, telesekreter servisinden kendi talepleri doğrultusunda yararlanabilmektedirler.<br />Telesekreter servisini devreye almak / devreden çıkarmak için, telefonda lüzumlu kodlamaların yapılması ya da telefonun menüsünden ilgili göstergelerin takip edilmesi yeterlidir.<br />Mesaj Dinleme<br />Telesekreterinize yurtiçi ve yurtdışından aşağıdaki yollarla ulaşabilirsiniz:<br />Avea hattınızla<br />Diğer bir Avea hattıyla<br />Sabit hatla ya da diğer bir GSM hattıyla<br />Unutmayın!<br />Telesekreteriniz günde en çok 12 mesaj kaydı alabilir.<br />Mesajlar kaydedildikten sonra 24 saate kadar dinlenebilir.<br />Kendi Avea hattınızla<br />Yurtiçinden:<br />Telesekreterinize vatan içinden ulaşmanız çok kolay.<br />1. Cep telefonunuzdan “999“u arayın.<br />2. Mesajınızı dinleyin.<br />Yurtdışından:<br />Telesekreter mesajlarınıza, vatan dışında olsanız da, kolay bir işlem yaparak kolaylıkla ulaşabilirsiniz.<br />1. “ 90 555 1 999999“u çevirin.<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp telesekreter şifrenizi girin ve yine “#” tuşlayın.<br />Diğer bir Avea hattıyla<br />Mesajlarınızı Avea hatta sahip başka bir cep telefonunu kullanarak da dinleyebilirsiniz.<br />Yurtiçinden:<br />1. Avea hattı cerrah kodunuzu girin. (0555)<br />2. “0” ve 7 haneli Avea numaranızı tuşlayın.<br />Örnek: 0555 0 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine “#” tuşlayın.<br />Yurtdışından:<br />1. “ 90 555 1 999999“u çevirin.<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />3. Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için: “#” tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine “#” tuşlayın. <br />Sabit hatla ya da diğer bir GSM hattıyla:<br /> <br />Yurtiçinden:<br />1. "0 555 1 999999"u çevirin".<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 555 1234567<br />Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için:<br />3. "#"i tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine "#"i tuşlayın. <br />Yurtdışından:<br />1." 90 555 1 999999"u çevirin<br />2. Sesli yönlendirmeyi izleyerek, kendi numaranızı çevirin.<br />Örnek: 0555 1234567<br />Telesekretere ulaştığınızı bildiren ses kaydının ardından, mesajlarınızı dinlemek için:<br />3. "#"i tuşlayıp, telesekreter şifrenizi* girin ve yine "#"i tuşlayın.<br />Şifre Değiştirme<br />Şifreniz, telesekreter servisiniz devreye alındığında SMS ile telefonunuza gelir. Şifre degişikliği için veya şifrenizi unuttuğunuzda 999'u arayarak yeni şifrenizi alabilirsiniz.<br />Başkalarının telesekreterinize girmesini engellemek için, telesekretere giriş şifrenizi en kısa zamanda değiştirmeniz gerekir. Bunun için aşağıdaki kolay aşamaları takip etmeniz yeterli: <br /> <br />Şifre Değiştirme<br />999’u çevirerek telesekretere bağlanın. <br />Bağlandıktan sonra, aşağıdaki tuşlara basın:<br />( 4 ) kişisel ayarlar menüsü<br />( 2 ) kişisel seçenekleri değiştir<br />( 1 ) telesekreter şifresini değiştir<br />Bu noktada, dört haneli yeni şifrenizi girin ve “#” tuşlayın.<br />Devreye Alma / Çıkarma<br /> <br />Telesekreter servisinden yararlanmak için, aşağıdaki dört alternatiften birini seçebilirsiniz. Telesekreter’i devreye sokmak / devreden çıkarmak için, telefonla aşağıdaki prosedürü yerine getirmeniz ya da menüden göstergeleri takip etmeniz yeterli. Alternatifler arası geçiş yapmanız için; öncelikle geçerli olan senaryoyu iptal etmeniz ve yeni senaryo aktivasyonunu gerçekleştirmeniz gereklidir. <br />1. Her durumda: Çağrılar, müşterilerimizin telefonu açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile, doğrudan telesekretere yönlenir.<br />Devreye sokma **21*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #21# Gönder<br />Durum kontrolü *#21# Gönder<br />2. Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Çağrılar, müşterilerimizin telefonla görüşüyor olması halinde telesekretere yönlenir. Bu işlemin kullanılabilmesi için, çağrı bekletme servisinin kapalı olması gerekmektedir. <br />Devreye sokma **67*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #67# Gönder<br />Durum kontrolü *#67# Gönder<br />3. Aranan numaranin yan?t vermemesi durumunda: Bu hizmetle, müşterilerimiz yan?t vermediğinde, çağrılar doğrudan telesekretere yönlenir. <br />Devreye sokma **61*999# Gönder<br />Devreden çikarma # #61# Gönder<br />Durum kontrolü *#61# Gönder<br />Telesekretere yönlendirme süresi ayarı: **61*999** Belirlenen Süre (saniye sayısı) #Gönder<br />Çağrıları telesekretere yönlendirme süresi, standart olarak 20 saniyedir. Müşterilerimizin isteğine göre, bu süre 5 ile 30 saniye arasında ayarlanabilir. Belirlenen sürede müşterilerimiz telefonuna yan?t verebilir, vermemesi halinde telesekreter devreye girer.<br />4. Aranan numaraya ulaşılamama durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman, kapsama alanı dışındayken veya hatlar dolu olduğunda çağrılar doğrudan telesekretere yönlenir.<br />Devreye sokma **62*999# Gönder<br />Devreden çıkarma # #62# Gönder<br />Durum kontrolü *#62# Gönder<br /> <br /> <br />Ücretlendirme<br />Telesekreterin devreye alınması, devreden çıkarılması ve vaziyet kontrolünün yapılması ücretsizdir.<br /> <br />Kendi Avea hattınızdan ve diğer Avea hatlarından 999'u arayarak Telesekreter mesajlarını vatan içinden dinleme ücretsizdir.<br /> <br />Yurt dışından 905551999999’u çevirerek yapılan telesekreter mesajlarını dinleme özelliği ise uluslararası standart dolaşım tarifeleri üzerinden ücretlendirilmeye devam edecektir.
|