Forumbulteni.Com     forum  

Geri Git   Forumbulteni.Com > > >
Yardım Topluluk Ajanda Bugünki Mesajlar Ara

Cevapla
 
Seçenekler Stil
  #1  
Alt 14.Ocak.2019, 04:33
HomoKo HomoKo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Super Moderator
 
Üyelik tarihi: 14.Ocak.2019
Mesajlar: 301
Standart MEB Yönetici Atama Yönetmeliği

MEB Yönetici Nakil Yönetmeliği YÖNETMELİK Millî Eğitim Bakanlığından: MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİ YÖNETMELİĞİ BİRİNCİ BÖLÜM Amaç Kapsam Dayanak Tanımlar ve Temel İlkeler Amaç MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı; Millî Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumları yöneticiliklerini ikinci görev olarak yürüteceklerin belirlenmesine ilişkin usul ve esasları düzenlemektir Kapsam MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik; Millî Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumları yöneticiliklerini ikinci görev olarak yürütecekleri kapsar Dayanak MADDE 3 – (1) Bu Yönetmelik 14/7/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile 30/4/1992 tarihli ve 3797 sayılı Millî Eğitim Bakanlığının Teşkilât ve Görevleri Hakkında Kanunun 56 ncı maddesine dayanılarak hazırlanmıştır Tanımlar MADDE 4 – (1) Bu Yönetmelikte geçen; a) Aday: Bu Yönetmelik kapsamındaki eğitim kurumları yöneticiliklerine atanmak üzere başvuruda bulunanları b) Atama: Millî Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarının yöneticiliklerine 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 88 inci maddesine göre ikinci görev kapsamında yapılan görevlendirmeyi c) Bakan: Millî Eğitim Bakanını ç) Bakanlık: Millî Eğitim Bakanlığını d) Değerlendirme Komisyonu: Bakanlığa bağlı eğitim kurumlarına atanacak yöneticilerin seçimi amacıyla valiliklerde kurulacak komisyonu e) Eğitim Kampusu: Birden çok eğitim kurumunun bulunduğu eğitim ünitelerini f) Eğitim Kampusu Müdürü: İkinci görevinin yanında kampus içerisindeki ortak iş ve işlemleri koordine etmek üzere kampus içerisindeki eğitim kurumu müdürleri arasından görevlendirilecek müdürü g) Eğitim Kurumu: Millî Eğitim Bakanlığına bağlı her tür ve derecedeki mektep ve kurumları ğ) Kurucu Müdür: İlk kere eğitim ve öğretime açılacak olan kurumları kurumun amacına müsait eğitim ve öğretim hizmetlerine hazır hale getirmek üzere eğitim ve öğretime açılıncaya kadar geçen süre içerisinde görevlendirilenleri h) Müdür Yetkili Öğretmen: Müdür normu bulunmayan ilköğretim okullarında sınıf öğretmenliği görevi yanında yönetim hizmetlerini de yürütmek üzere görevlendirilen öğretmeni ı) Statü Değişikliği Olan Eğitim Kurumu: Birleştirme veya dönüştürme yoluyla yeni oluşan eğitim kurumunu i) Yıl: 12 aylık süreyi j) Yönetici: Millî Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarında müdür kampus müdürümüdür başyardımcısı müdür yardımcısı görevlerinde bulunanları ifade fiyat Temel ilkeler MADDE 5 – (1) Eğitim kurumu yöneticiliklerine atamada temel alınacak temel ilkeler şunlardır; a) Atamalarda kariyer ve liyakat temel alınır b) Atamalarda norm kadro esasları göz önünde bulundurulur c) Atamalarda puan üstünlüğü dikkate alınır İKİNCİ BÖLÜM Yönetim Kademeleri Değerlendirme Komisyonunun Oluşumu ve Görevleri Yönetim kademeleri MADDE 6 – (1) Eğitim kurumları yönetim kademeleri şunlardır: a) Birinci Kademe: Eğitim kurumu müdür yardımcılığı b) İkinci Kademe: Eğitim kurumu müdür başyardımcılığı c) Üçüncü Kademe: C tipi eğitim kurumu müdürlüğü ç) Dördüncü Kademe: B tipi eğitim kurumu müdürlüğü d) Beşinci Kademe: A tipi eğitim kurumu müdürlüğü Değerlendirme komisyonunun oluşumu MADDE 7 – (1) Eğitim kurumu yöneticiliklerine atanmak üzere başvuruda bulunan adayların değerlendirilmesi amacıyla atamaya yetkili amirlerin onayı ile değerlendirme komisyonu oluşturulur Değerlendirme komisyonu il millî eğitim müdürü veya görevlendireceği bir müdür yardımcısının ya da şube müdürünün başkanlığında yönetici atamadan mesul şube müdürü nakil yapılacak eğitim kurumunun bulunduğu ilçenin millî eğitim müdürü bir ilköğretim müfettişi ve (A) tipi bir eğitim kurumu müdürü olmak üzere yekün beş kişiden oluşur (2) Komisyona aynı usulle birer yedek üye de belirlenir (3) Komisyonun başkan ve üyeleri; kendilerinin eşlerinin üçüncü dereceye kadar (bu radde dahil) kan ve ikinci dereceye kadar (bu radde dahil) kayın hısımlarının değerlendirilmesinde görev alamazlar Bu durumda olan üyelerin yerine yedek üye görevlendirilir (4) Değerlendirme komisyonunun sekretarya işlemleri yönetici atamadan mesul birimce yürütülür Değerlendirme komisyonunun görevleri MADDE 8 – (1) Değerlendirme komisyonu; eğitim kurumu yöneticiliklerine atanmak üzere başvuruda bulunan adayların başvurularını inceleyip lüzumlu şartları taşıyanları Ek-2’deki Yönetici Değerlendirme Formu üzerinden değerlendirerek değerlendirme sonuçlarını il millî eğitim müdürlüğüne sunar ÜÇÜNCÜ BÖLÜM Duyuru Nakil ve Yönetici Olarak Atanacaklarda Aranacak Şartlar Duyuru MADDE 9 – (1) Nakil yapılması planlanan eğitim kurumlarının yöneticiliklerine; valiliklerce il genelinde ve her adayın bilgi sahibi olmasını sağlayacak şekilde başvuru tarihinden en az 15 gün önce ilan yapılır (2) Halen yöneticilik görevi yapanlar bulundukları eğitim kurumu yöneticiliğinde en az iki yıl görev yapmış olmaları kaydıyla aynı yönetim kademesindeki duyurusu yapılan eğitim kurumlarına atanmak üzere başvuruda bulunabilirler Daha üst ya da alt kademedeki eğitim kurumu yöneticilikleri için bulunduğu eğitim kurumunda iki yıl görev yapmış olma şartı aranmaz (3) Yöneticilikleri boş olduğu halde birinci duyuruda adayı bulunmayan eğitim kurumu yöneticiliklerine bu eğitim kurumlarıyla sınırlı olmak kaydıyla ikinci bir ilan daha yapılır İkinci ilan sonucunda da namzet bulunamaması halinde umumi şartları taşıyanlar arasından atamaya yetkili amirce nakil yapılır Bu şekilde atanmış olan eğitim kurumu yöneticilerinin yeniden ya da yer değiştirme suretiyle bir başka eğitim kurumuna atanabilme hakkını elde edebilmeleri için atanmış oldukları bu eğitim kurumunda yönetici olarak kesintisiz en az iki yıl görev yapmış olmaları zorunludur Atama yetkisi MADDE 10 – (1) Bu Yönetmelik kapsamındaki eğitim kurumlarının her kademedeki yöneticileri valiliklerce atanır Yönetici olarak atanacaklarda aranacak umumi şartlar MADDE 11 – (1) Yöneticilik görevlerine atanacaklarda aranılan umumi şartlar şunlardır: a) Yükseköğrenim görmüş olmak b) Öğretmenlikte adaylığı kaldırılmış olmak c) Son yıla ait sicil notu iyi olmak kaydıyla son üç yıllık sicil notu ortalaması 76 puandan aşağı olmamak ç) Son üç yıllık hizmet süresi içinde yöneticilik görevi olanların yöneticilik görevi adli veya idari soruşturma sonucu üzerinden alınmamış olmak d) Mecburi çalışma yükümlülüğü gerektiren yerler dışındaki eğitim kurumu yöneticiliklerine atanacaklar için ilgili mevzuatına göre mecburi çalışma yükümlülüğünü sağlık veya eş durumu özrüne dayalı olarak erteletmiş tamamlamış ya da bu yükümlülükten muaf tutulmuş olmak e) Halk eğitimi merkezi ile öğretmenevi ve akşam sanat okulu yöneticiliklerine atanacaklarda herhangi bir saha öğretmeni olmak; rehberlik ve araştırma merkezi yöneticiliklerine atanacaklarda kılavuz öğretmen veya özel eğitim öğretmeni olmak; turizm eğitim merkezlerine atanacaklarda otelcilik ve turizm iş liselerine atölye laboratuar veya iş dersleri öğretmeni olarak atanabilecek nitelikte olmak; diğer eğitim kurumlarına atanacaklarda ise atanacağı eğitim kurumunda Talim ve Terbiye Kurulu kararlarına göre aylık karşılığı okutabileceği ders bulunmak (2) Anadolu statülü eğitim kurumları fen liseleri sosyal bilimler liseleri spor liseleri ve ilim sanat merkezleri yöneticiliklerine öncelikle bu eğitim kurumlarında görev yapan ya da yapmış olanlar arasından nakil yapılır (3) İkinci fıkrada belirtilen eğitim kurumu yöneticiliklerine atanma şartlarını taşıyan namzet bulunamaması durumunda diğer eğitim kurumlarında görev yapan adaylar arasından da nakil yapılabilir Bu şekilde ataması yapılanlar bu kurumların yöneticiliklerinden ayrılmaları halinde durumlarına müsait eğitim kurumlarına atanırlar Müdürlüğe nakil MADDE 12 – (1) (C) tipi eğitim kurumu müdürü olarak atanacakların eğitim kurumu yöneticiliklerinde en az bir yıl görev yapmış olmaları (B) tipi eğitim kurumu müdürü olarak atanacakların eğitim kurumu yöneticiliklerinde en az iki yıl görev yapmış olmaları ve (A) tipi eğitim kurumu müdürü olarak atanacakların eğitim kurumu yöneticiliklerinde en az üç yıl görev yapmış olmaları kaydıyla boş bulunan eğitim kurumu müdürlüklerine atanmak isteyenlerden bu Yönetmelikte öngörülen umumi şartları taşıyanlar valiliklerce yapılacak ilan üzerine Ek-1’deki Yöneticilik İstek Formu ile en çok beş eğitim kurumu tercih etmek suretiyle valiliklere başvuruda bulunurlar (2) Başvuruda bulunan adayların değerlendirmeleri Ek-2’deki Yönetici Değerlendirme Formu üzerinden yapılır (3) Yapılan değerlendirme sonucunda adayların atamaları tercihleri doğrultusunda puan üstünlüğü esasına göre yapılır Müdür başyardımcılığına nakil MADDE 13 – (1) Boş bulunan müdür başyardımcılıklarına atanmak isteyenlerden bu Yönetmelikte öngörülen umumi şartları taşıyanlar en az bir yıl süreyle yöneticilik yapmış olmak kaydıyla valiliklerce yapılacak ilan üzerine Ek-1’deki Yöneticilik İstek Formu ile en çok beş eğitim kurumu tercih etmek suretiyle başvuruda bulunabilirler (2) Başvuruda bulunan adayların değerlendirilmeleri Ek-2’deki Yönetici Değerlendirme Formu üzerinden yapılır (3) Yapılan değerlendirme sonucunda adayların atamaları tercihleri doğrultusunda puan üstünlüğü esasına göre yapılır Müdür yardımcılığına nakil MADDE 14 – (1) Boş bulunan müdür yardımcılıklarına atanmak isteyenlerden bu Yönetmelikte öngörülen umumi şartları taşıyanlar valiliklerce yapılacak ilan üzerine Ek-1’deki Yöneticilik İstek Formu ile en çok beş eğitim kurumu tercih etmek suretiyle başvuruda bulunabilirler (2) Başvuruda bulunan adayların değerlendirilmeleri Ek-2’deki Yönetici Değerlendirme Formu üzerinden yapılır (3) Yapılan değerlendirme sonucunda adayların atamaları tercihleri doğrultusunda puan üstünlüğü esasına göre yapılır Diğer görevlerde bulunmuş olanların atanmaları MADDE 15 – (1) Öğretmenlikte adaylığı kaldırılmış olmak kaydıyla; Talim ve Terbiye Kurulu uzmanlığı eğitim uzmanlığı ve (mülga) APK uzmanlığı görevleri ile şube müdürü ve daha üst unvanlı görevlerde asaleten geçirilen süreler beşinci kademe yöneticiliğindekamu kuruluş ve kuruluşlarında Umumi İdare Hizmetleri Sınıfına dâhil şef kadrosunda geçen süreler dördüncü kademe yöneticiliğinde geçmiş sayılır Halen bu görevlerde bulunanlar duyurusu yapılan eğitim kurumu yöneticiliklerine atanmak üzere bu Yönetmeliğin 12 13 ve 14 üncü madde hükümlerine göre valiliklerde görev yapanlar görev yaptıkları valilik merkez teşkilatında görevli olanlar ise Personel Umumi Müdürlüğü kanalıyla başvuruda bulunabilirler (2) Özel öğretim kurumları ile Bakanlığa bağlı vatan dışındaki okullarda müdür olarak geçirilen süreler dördüncü kademe yöneticiliğinde; görevli olduğu eğitim kurumunda eğitim kurumunu eğitim öğretime açmak kaydıyla kurucu müdür olarak geçirilen süreler üçüncü kademe yöneticiliğinde; en az bir yıl olmak kaydıyla müdür yetkili öğretmen olarak geçirilen süreler üçüncü kademe yöneticiliğinde geçmiş sayılır Bunlardan eğitim kurumu yöneticiliklerine atanmak isteyenler yapılacak duyurulara başvurmaları halinde atanmak istedikleri eğitim kurumu için öngörülen nakil usul ve esaslarına göre atanabilirler Statü değişikliği olan eğitim kurumu yöneticiliklerine nakil MADDE 16 – (1) Bu Yönetmelik hükümleri çerçevesinde; a) Birleştirilme yolu ile oluşan eğitim kurumu yöneticiliklerine birleşme sırasında birleştirilen eğitim kurumlarında yönetici olarak görev yapıyor olmak kaydıyla başvuruda bulunanlar arasından Ek-2’deki Yönetici Değerlendirme Formuna göre yapılacak değerlendirme sonuçlarına göre en yüksek puan saha yöneticilerin ataması yapılır b) Dönüştürülme yoluyla oluşan eğitim kurumlarına önceki kuruluş yöneticileri norm kadro esaslarına göre bir başka şart aranmaksızın atanır (2) Statü değişikliğine bağlı olarak görev yapmakta oldukları eğitim kurumları kapatılanlar istekleri de dikkate alınarak bir başka şart aranmaksızın durumlarına müsait boş bulunan eğitim kurumu yöneticiliklerine atanırlar Durumlarına müsait yöneticilik kadrosu olmayanlar ile yöneticilik görevine atanmak istemeyenler norm kadro esaslarına göre diğer eğitim kurumuna öğretmen olarak atanırlar Puan eşitliği halinde öncelik sırası MADDE 17 – (1) Eğitim kurumlarının yöneticiliklerine atanacaklarda puan eşitliği halinde sırasıyla; a) Lisansüstü düzeyde öğrenim görmüş b) Başöğretmen c) Uzman öğretmen ç) Yöneticilikteki hizmet süresi çok d) Öğretmenlikteki hizmet süresi çok olanlara öncelik verilir (2) Mesleki ve teknik eğitim veren eğitim kurumlarına atanacaklarda birinci fıkraya göre yapılan değerlendirmede puan eşitliği olması halinde ise bölüm atölye veya laboratuar şefi olarak görev yapmış olan adaya öncelik verilir DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Yöneticilik Görevinin Sona Ermesi Yöneticilik görevinin sona ereceği haller MADDE 18 – (1) Eğitim kurumu yöneticilerinden; a) Vatan dışında veya uluslararası kuruluşlarda bir yıldan daha çok geçici veya sürekli görevle görevlendirilenlerin b) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 108 inci maddesinin dördüncü fıkrası hükümleri çerçevesinde bir yıldan daha çok süre ile aylıksız ruhsat alanların c) 25/6/2001 tarihli ve 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanununun 18 inci maddesi kapsamında aylıksız izne ayrılanların ç) Görev yapmakta oldukları eğitim kurumları herhangi bir nedenle kapatılanların yöneticilikleri sona erer Kapatılan eğitim kurumu yöneticileri ile norm kadro fazlası yöneticiler MADDE 19 – (1) 18 inci maddenin (ç) bendine göre yöneticilik görevi sona erenleristekleri de dikkate alınarak başkaca bir şart aranmaksızın durumlarına müsait eğitim kurumu yöneticiliklerine öncelikle atanırlar (2) İlgili mevzuatında belirtilen yöneticilik normuna temel ölçütler çerçevesinde yöneticilik norm kadroları düşen eğitim kurumlarında görevli yöneticilerin yöneticilikleri iki öğretim yılı daha devam fiyat Bu sürenin sonunda yapılan norm kadro belirlemelerinde durumlarında herhangi bir değişiklik olmayan eğitim kurumlarında görevli yöneticilerin yöneticilikleri sona erer Bu şekilde yöneticilik görevi sona erenlerbulundukları eğitim kurumunda branşlarında norm kadro açığı olması durumunda istemeleri halinde bu eğitim kurumuna istekleri olmaması ya da açık norm kadro bulunmaması durumunda ise durumlarına müsait ihtiyaç bulunan bir eğitim kurumuna öğretmen olarak atanırlar (3) Norm kadro fazlası yöneticiler bu Yönetmelik eki Ek-2 Yönetici Değerlendirme Formu üzerinde yapılacak değerlendirmeye göre en az puan alandan başlanarak belirlenir Yöneticilik görevinden ayrılma MADDE 20 – (1) Eğitim kurumu yöneticileri yöneticilik görevlerinden ayrılma isteğinde bulunabilirler (2) Yöneticilik görevlerinden kendi isteği ile ayrılanlar bulundukları eğitim kurumunda branşlarında norm kadro açığı olması ve istemeleri halinde bu eğitim kurumuna; istememeleri ya da açık norm kadro bulunmaması durumunda ise durumlarına müsait ihtiyaç bulunan bir eğitim kurumuna öğretmen olarak atanırlar (3) Yöneticilik görevlerinden; a) Eş sağlık öğrenim durumu gibi özürler nedeniyle b) Branş değişikliği nedeniyle c) Norm kadro fazlası olması nedeniyle ayrılmış olanlar hariç olmak üzere kendi istekleri ile ayrılmış olanlar bir yıl geçmeden yeniden yöneticilik görevine atanamazlar Yöneticilik görevinden alınma MADDE 21 – (1) Eğitim kurumu yöneticilerinden haklarında yapılan adlî ve idarî soruşturma sonucu hazırlanan raporların yetkili amir ve kurullarca değerlendirilmesi sonucuna göre; a) Görev yerlerinin değiştirilmesi gerekenlerin il içinde ya da il dışında durumlarına müsait eğitim kurumu yöneticiliklerine b) Yöneticilik görevlerinden alınması gerekenler ihtiyaç bulunan eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanırlar (2) Sicil raporlarına göre son iki yıl sicili üst üste 76 puanın altında değerlendirilenlerin görev yerleri bir alt yönetim kademesi olacak şekilde il içinde değiştirilebilir (3) Yöneticiliğe atanma şartlarından herhangi birisini kaybedenler ile son iki yıl sicili üst üste menfi değerlendirilenler yöneticilik görevinden alınırlar BEŞİNCİ BÖLÜM Kurum Tiplerinin Tespiti ve Kuruluş Tipi Belirleme Komisyonu Kurum tiplerinin tespiti MADDE 22 – (1) Her radde ve türdeki eğitim kurumlarının tipleri bu Yönetmeliğin ekinde yer saha Ek-3 deki Kuruluş Tipleri Tespit Formu üzerinden yapılan değerlendirme sonucunda belirlenir (2) Yapılan değerlendirme sonucunda puanı; a) Anaokullarından; 1) 35 ve daha çok olanlar (A) tipi 2) 30-34 arasında olanlar (B) tipi 3) 30 dan az olanlar (C) tipi b) İlköğretim okulları eğitim uygulama okulu ve iş eğitim merkezlerinden; 1) 40 ve daha çok olanlar (A) tipi 2) 25-39 arasında olanlar (B) tipi 3) 25 den az olanlar (C) tipi c) Liselerden; 1) 60 ve daha çok olanlar (A) tipi 2) 40-59 arasında olanlar (B) tipi 3) 40 dan az olanlar (C) tipi ç) Mesleki ve teknik ortaöğretim kurumları ile mesleki ve teknik eğitim merkezlerinden; 1) 60 ve daha çok olanlar (A) tipi 2) 45-59 arasında olanlar (B) tipi 3) 45 den az olanlar (C) tipi d) Kız teknik öğretim olgunlaşma enstitüleri pratik kız sanat okulları ilim sanat merkezleri turizm eğitim merkezleri iş eğitim merkezleri iş okulları otistik çocuklar eğitim merkezleri ve benzeri kurumlardan mevzuatına göre belirlenmiş görev alanlarındaki yekün nüfus; 1) 200000 ve daha çok olan yerleşim merkezindekiler (A) tipi 2) 200000 den az olan yerleşim merkezindekiler (B) tipi e) Halk eğitimi merkezleri ve mesleki eğitim merkezlerinin görev alanlarındaki yekün nüfus; 1) 50000 ve daha çok olan yerleşim merkezindekiler (A) tipi 2) 50000 den az olan yerleşim merkezindekiler (B) tipi f) Rehberlik ve araştırma merkezlerinden mevzuatına göre belirlenmiş görev alanlarındaki yekün nüfusu; 1) 200000 ve daha çok olan yerleşim merkezindekiler (A) tipi 2) 200000 den az olan yerleşim merkezindekiler (B) tipi g) Öğretmen evi/öğretmen evi ve Akşam Sanat Okullardan puanı; 1) 90 ve daha çok olanlar (A) tipi 2) 79-89 arasında olanlar (B) tipi 3) 79 dan az olanlar (C) tipi olarak tespit edilir (3) Bu tespitler her iki yılda bir yenilenir Yeni açılan eğitim kurumlarının tipleri eğitim ve öğretime başladıkları tarihi takip eden bir ay içinde belirlenir (4) Özel eğitim kurumu niteliği taşıyan eğitim kurumlarına ayrıca beş puan ek edilir (5) Doğrudan Bakanlığa bağlı olarak etkinlik gösteren eğitim kurumları (A) tipi sayılır (6) Herhangi bir nedenle eğitim kurumu tipi belirlenememiş olan eğitim kurumları (C) tipi olarak kabul edilir Kurum tipi belirleme komisyonu MADDE 23 – (1) Her radde ve türdeki eğitim kurumlarının tiplerini belirlemek üzere il merkezlerinde; il millî eğitim müdürünün görevlendireceği bir millî eğitim müdür yardımcısının başkanlığında ilgili şube müdürü ilgili ilçe millî eğitim müdürü bir ilköğretim müfettişi ile bir (A) tipi eğitim kurumu müdüründen olmak üzere yekün beş kişiden oluşan Kuruluş Tipi Belirleme Komisyonu kurulur Büyükşehir statüsündeki illerin merkez ilçelerinde de üyeleri valilikçe belirlenmek üzere Kuruluş Tipi Belirleme Komisyonu kurulabilir ALTINCI BÖLÜM Çeşitli ve Son Hükümler Yürürlükten kaldırılan yönetmelik MADDE 24 – (1) 13/4/2007 tarihli ve 26492 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Nakil Yönetmeliği yürürlükten kaldırılmıştır Mevcut yöneticilerin durumu GEÇİCİ MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihte eğitim kurumlarında asaleten yönetici olarak görev yapanlar görevlerine devam ederler Müdür yardımcılığı sınavını kazananların durumu GEÇİCİ MADDE 2 – (1) 11/1/2004 tarihli ve 25343 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Nakil ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümlerine göre müdür yardımcılığı için yapılan seçme sınavını kazanan adaylar sınavların geçerlik süresi ile sınırlı olmak kaydıyla bu Yönetmelik hükümleri çerçevesinde müdür yardımcılığına atanmak üzere başvurmaları halinde kendi aralarındaki sınav puanı üstünlüğüne göre öncelikle atanırlar Yürürlük MADDE 25 – (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer Yürütme MADDE 26 – (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Millî Eğitim Bakanı yürütür Yöneticilik İstek Formu Ek-1 Yönetici Değerlendirme Formu Ek-2 Kurum Tipleri Tespit Formu Ek-3
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
atama, meb, yönetici, yönetmeliği


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Forum Jump


Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:11.


mersin escort alanya eskort