Facebook, kurumsal sayfaları derecelendirmeye başlıyor
<b>Facebook, kurumsal sayfaları derecelendirmeye başlıyor<br /> <br /> <br /> <br />Facebook, müşterilerin şikayetlerine ve sorularına hızlı yan?t veren kurumsal sayfaları öne çıkaracağını açıkladı.<br />Facebook pek çok kurulu? için müşteri ilişkilerinin merkezine oturmuş durumda. Müşterileriyle Facebook’ta buluşan kurumlar ürünlerini Facebook üzerinden tanıtıyor, duyurularını Facebook üzerinden yapıyor, şikayetleri Facebook üzerinden alıyor. Kısacası Facebook, kurumların en mühim pazarlama ve iletişim enstrümanlarından birine dönüştü.<br /> <br />Ancak Facebook’ta kurumsal sayfaları yönetmek, müşterilerin taleplerine hızlı yan?t vermek çok basit iş değil ve çok firma bu konuda sınıfta kalarak kullanıcılarını, müşterilerini mağdur edebiliyor.<br /> <br />Facebook bugün yeni duyurduğu bir özellik sayesinde, müşterilerine hızlı yan?t veren kurumsal sayfaları öne çıkaracağını duyurdu. Bunun için, kurumsal sayfaların gelen talepleri cevaplandırma hızı devaml? ölçülecek ve bu ölçüm kurumun sayfasında kullanıcıya gösterilecek. Kullanıcılarından gelen mesajlara beş dakika içinde yan?t veren firmaların sayfasında “Mesajlara çok hızlı yan?t veriliyor,” ibaresi yer alacak. Böylece kullanıcılar yani söz konusu kurumun/firmanın müşterisi, Facebook sayfasında sorunlarına çözüm bulup bulamayacağını en başından görebilecek.<br /> <br />Elbette, Facebook sayfalarına ehemmiyet gösteren, sayfayı yönetmesi ve takip etmesi için çalışanlar barındıran firmalar ile “olmuş bulunsun” diye bir Facebook sayfası hazırlayıp bir daha sayfayı denetim etmeyen firmalar arasındaki ayr?m da böylece açıkça görülecek. Kısacası, Facebook artık onun üzerinden iş yapan ve Facebook üzerindeki iletişime ehemmiyet gösteren kurumları destekleyecek.</b>
|